• 04-02-2024, 20:11:39
    #28
    Herkes biyerleden kopartma peşinde afedersiniz.
  • 04-02-2024, 20:16:46
    #29
    Kadının suyuna git. 5000 ver oturmaya devam et.
  • 04-02-2024, 21:10:04
    #30
    Bizimki her asgari zamminda yapıyor gecen sene 2 kere yaptı mesela. İnsanlarda insanlık kalmadı ki herkes herşeyi cakalliga düşünüyor
  • 04-02-2024, 21:35:21
    #31
    Yıllardır giriş seviyesi yıkık dökük evler asgari ücretin 3 te 1 olur. Asgari 17 bin haliyle ben ülkede 6000 altına oturmaya çalışanlara şaşırıyorum. Ev sahibi mi çakal yoksa kiracı mı anlamak pek zor değil. Adam 5000 lira alırken 2000 liraya oturduğu evde asgari ücret 17 bin olunca 7500 vermeye yanaşmıyor yasa falan diyor. Kendisi ev sahibi olsa 10 binden aşağıyı kabul etmez.
  • 04-02-2024, 21:40:01
    #32
    Çok ayıp yaşlı kadın sonuçta Sadece Yılbaşı değil Bayramlarda ve Özel günlerde el öpüp zam yapmak gerekir Mesela Sevgililer günü geliyor en az 1000 TL zam yapmalısın

    Dalga geçtiğim için kızma ama TR de Yaşlı+ Kadın + Mal sahibi kabusunu daha öğrenmedin
  • 04-02-2024, 22:21:39
    #33
    Öncelikle ödediğiniz kira günümüze göre şaka denilebilir miktarda.
    Diğer konuya gelirsek rakam ne olursa olsun ev sahibi zam yapmak için kontrat bitim tarihini beklemek zorunda.
  • 04-02-2024, 23:44:39
    #34
    ben olsam 500 arttırır, kira artıl döneminde de %25 i yada uçuk teklifi kabul etmem, daha zaten yeni zam yaptın derim
  • 04-02-2024, 23:52:20
    #35
    hocam bende 4 ay sonra evlenicem kiralık bakıyorum ortalama yaşadığım şehirde 10-18 arası kiralar sizde de öyle olduğunu tahmin ediyorum en kötü ev bile 7 bin lira. sizhaklısınız zam dediğin 1 kere yapılır ev sahibinin halinden anlamışsınız enflasyon ve asgari zammı çok olduğu için 2 katını kabul etmişsiniz tekrar zam yapması çok saçma ama orta yolu bulmak her zaman daha iyidir . şimdi 500 zam dediğinde hemen tamam deseniz tekrar kafasına göre yapmaya çalışır en doğrusu " tamam 500 daha yapalım ama bu şekilde art arda zam olmaz bidaha kabul etmem " diyip onu da zor durumda bırakmamanız daha iyi olur sonuçta 3 bini de geçtim 5 bine bile ev yok şuan onu da düşünün.
  • 05-02-2024, 01:37:16
    #36
    evet davranış iyi değil ama 3000 ver kurtul.seneye %25 ten fazlada verme.yoksa her 3 ayda bir böyle yaparsa olmaz yol olur