• 04-02-2024, 18:12:01
    #10
    Bazı yorumları görünce şaşırmıyorum hiç bir amacı olmayan aksama kadar pc başında geyik yapıp memleket kurtardığını sanan arkadaşlar var hepsi bir tekmil devam mesela bu arkadaşlar 23 milyona Tarkan konserine ses etmezler eğlence sonuçta
  • 04-02-2024, 18:13:57
    #11
    msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı yorumları görünce şaşırmıyorum hiç bir amacı olmayan aksama kadar pc başında geyik yapıp memleket kurtardığını sanan arkadaşlar var hepsi bir tekmil devam mesela bu arkadaşlar 23 milyona Tarkan konserine ses etmezler eğlence sonuçta
    Senin gibi sacmalayacagima eglenirim daha iyi. En azindan israf yapılmıyor. Deşarj olurum. Malum ülkede kölelik sistemi var
  • 04-02-2024, 18:14:19
    #12
    sıfırdan yapılana lafım yok hayırlı olsun
    ama kiliseyi camiye cevirmek hoş olan bir durum değil
    adamlar camiyi kiliseye çevirse olay çıkar
  • 04-02-2024, 18:16:36
    #13
    ne yapacak bu cami bilim adamlarımı yetiştirecek?
  • 04-02-2024, 18:19:01
    #14
    msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
    Sizin orada yasadığınız depremin daha büyüğünü Malatya'da yaşadık gel bak bakalım Malatya kalmış mı? Yemin ediyorum ki ekmek bulamadık ekmek? Ekmek yoktu. Devlet neredeydi. İnsanlar ne diyor sen ne diyorsun. Camiye sığınmak yerine Allah'ın en değerli varlığı insana yatırıp yapmak lazım. Hayatınız bedava makarna ile ekmek kuyruğunda geçiyor..!
  • 04-02-2024, 18:20:13
    #15
    İyi bir miktar harcanmış, harcanan yapılmış şeyin üstüne laf söylemek düşmez bize olan olmuş. Rabbim her vakit dolmasını nasip eder inşallah, 17 binde az sayı değil şaka maka.
  • 04-02-2024, 18:20:16
    #16
    msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
    Hocam deprem'e yakalanınca sığınma yeri olarak mı kullanıyorsunuz camiyi? her caddede ortalama 2-3 tane camı var zaten. x semtindeki camilerin toplamına baksan 5 vakit namaz kılan 2 bini geçmez. O paraya yüzlerce ev yapılırdı. İbadet etmek isteyen evindede edebilir. Örnek istanbula Çamlıca camisi yapıldı kapasitesi 65 bin namaz kılan 34 kişi https://teyit.org/analiz/7-agustos-c...ettigi-iddiasi
  • 04-02-2024, 18:20:45
    #17
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapacak bu cami bilim adamlarımı yetiştirecek?
    Küçüklü küçüklü birçok cami yapılsa herkesin işi görülür. Bunlar büyük cami yapmayi marifet sanan zihniyet. Zaten dolmuyor. İslamda israfın yeri de yok. Yapıyorsun bari daha yararlı bir şey yap. Bunlar yüzünden bende dahil insanlar dinden soğudu. Millet ekmek bulamıyor emekliye para vermiyorlar habire cami cami nereye kadar
  • 04-02-2024, 18:21:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    gereksiz bir yapı. her mahallede en az 2 tane cami var zaten. vakit namazlarını kaç kişi kılıyor cuma haricinde? Öğrenciler kalacak bulamıyorlar o paraya kaç tane yurt yapılır. yazık gerçekten çok yazık