msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı yorumları görünce şaşırmıyorum hiç bir amacı olmayan aksama kadar pc başında geyik yapıp memleket kurtardığını sanan arkadaşlar var hepsi bir tekmil devam mesela bu arkadaşlar 23 milyona Tarkan konserine ses etmezler eğlence sonuçta
Senin gibi sacmalayacagima eglenirim daha iyi. En azindan israf yapılmıyor. Deşarj olurum. Malum ülkede kölelik sistemi var