Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
Sizin orada yasadığınız depremin daha büyüğünü Malatya'da yaşadık gel bak bakalım Malatya kalmış mı? Yemin ediyorum ki ekmek bulamadık ekmek? Ekmek yoktu. Devlet neredeydi. İnsanlar ne diyor sen ne diyorsun. Camiye sığınmak yerine Allah'ın en değerli varlığı insana yatırıp yapmak lazım. Hayatınız bedava makarna ile ekmek kuyruğunda geçiyor..!