msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
Hocam deprem'e yakalanınca sığınma yeri olarak mı kullanıyorsunuz camiyi? her caddede ortalama 2-3 tane camı var zaten. x semtindeki camilerin toplamına baksan 5 vakit namaz kılan 2 bini geçmez. O paraya yüzlerce ev yapılırdı. İbadet etmek isteyen evindede edebilir. Örnek istanbula Çamlıca camisi yapıldı kapasitesi 65 bin namaz kılan 34 kişi https://teyit.org/analiz/7-agustos-c...ettigi-iddiasi