Bazı yorumları görünce şaşırmıyorum hiç bir amacı olmayan aksama kadar pc başında geyik yapıp memleket kurtardığını sanan arkadaşlar var hepsi bir tekmil devam mesela bu arkadaşlar 23 milyona Tarkan konserine ses etmezler eğlence sonuçta