gereksiz bir yapı. her mahallede en az 2 tane cami var zaten. vakit namazlarını kaç kişi kılıyor cuma haricinde? Öğrenciler kalacak bulamıyorlar o paraya kaç tane yurt yapılır. yazık gerçekten çok yazık