• 03-02-2024, 13:34:54
    #10
    Sırf parayla satın alınabilen bir üyelik güven faktörü olmamalı öncelikle kişinin profilini sorgulayın, hakkında açılan konulara bakın vs. Büyük ticaretlerde bir çok etken olmalı. Sırf kurumsal diye sorgusuz sualsiz para atmak güven değil saçmalık. Sınır getirilmemeli. Saçma olan o olur asıl.
  • 03-02-2024, 13:36:32
    #11
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de şuna hiç dikkat edilmiyor hazır yeri gelmişken değinmiş olayım. Örneğin ben 8 yıllık üyeyim, 180 ticaret puanım var. Adam 3 yıllık üye 25 ticaret puanı var. Arkadaşlar, bu ticaret puanları bir referanstır ve boşuna yapılmıyor. 25 ticaret puanı olan adam ilk istiyor, en yüksek puana sahip olan adam da ilk veriyor. Sonra vay efendim d*landırıldım. Buna da hiç dikkat edilmiyor maalesef.
    İlk girdiğim dönemlerde raconu buydu işin ticaret puanı, yılı yüksek olan değil az olan tarat ilk ödemeyi yapardı. Bir sorunda oluşmazdı o dönemlerde bu döneme nazaran.
  • 03-02-2024, 13:37:59
    #12
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk girdiğim dönemlerde raconu buydu işin ticaret puanı, yılı yüksek olan değil az olan tarat ilk ödemeyi yapardı. Bir sorunda oluşmazdı o dönemlerde bu döneme nazaran.
    Kesinlikle. Hala da öyle olması gerekiyor aslında. Ticaret puanı, bir insanın başarılı ticaretlerini gösteriyor. Bunu hesaba alarak ticaretler gerçekleştiriyor. Buna dikkat edilmeden ticaret yapıldığında da bu puanın hiçbir önemi kalmıyor
  • 03-02-2024, 13:38:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle sana katılıyorum.

    Şu sıralar hep

    Kurumsal Üye
    Kurumsal Plus

    Şikayet konuları açılmaya başladı.
  • 03-02-2024, 13:41:35
    #14
    Kurumsal üyeliğin ve hatta ticaret puanının en ufak önemi olduğunu düşünmüyorum. Elbette bu benim fikrim ve tartışmaya açıktır ancak ben gerçekten şu forumda yaptığım her iş için ticaret puanı alsaydım gerçekten inanılmaz rakamlar olurdu. Bana kalırsa ticaret puanı bir ref. değil. Basit bir örneğini anlatayım, forumda ismi lazım değil bir üyemiz zamanında bir kaç parça işini yaptırdı bize. Bizde yaptık ve iş sonu ödememizi aldık. Bir kaç sefer küçük ödemelerle bize güven verdikten sonra yüklü bir iş verildi aynı kişi tarafından ve iş sonu ödeme dendi iyi dedik... Ödemeyi bugün hala almış değilim aradan yıllar geçti Eee şimdi bu arkadaşın bana gönderdiği ve benimde ona gönderdiğim ticaret puanı var. Hoş yanılmıyorsam ben sildirmiştim sanki ama sonuçta çokta aman aman bir güvence değil bu. Asıl güvence kişinin vicdanıdır, üslubudur.
  • 03-02-2024, 13:43:16
    #15
    Bence buna gerek yok.
    Kurumsal yada kurumsal plus üyelik alıp yeni hizmet vermiş bir firmanın öncelikle itrade geçmişine bakmalı. Eğer fazla bir ticareti yoksa hangi üyelik paketini aldığına bakılmaksızın mutlaka temkinli davranılmalı.
    Ayrıca ticaret puanının sayısından ziyade ne alınmış, ne satılmış, nasıl hizmet verilmiş mutlaka araştırılmalı.
    Ben hiç bir zaman kurumsal üye diye hiç bir üyeye güvenmedim. Parasını bastırıp alabildiğin bir üyelik bana asla güven ver(e)mez.
  • 03-02-2024, 13:57:08
    #16
    webloggi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal üyeliğin ve hatta ticaret puanının en ufak önemi olduğunu düşünmüyorum. Elbette bu benim fikrim ve tartışmaya açıktır ancak ben gerçekten şu forumda yaptığım her iş için ticaret puanı alsaydım gerçekten inanılmaz rakamlar olurdu. Bana kalırsa ticaret puanı bir ref. değil. Basit bir örneğini anlatayım, forumda ismi lazım değil bir üyemiz zamanında bir kaç parça işini yaptırdı bize. Bizde yaptık ve iş sonu ödememizi aldık. Bir kaç sefer küçük ödemelerle bize güven verdikten sonra yüklü bir iş verildi aynı kişi tarafından ve iş sonu ödeme dendi iyi dedik... Ödemeyi bugün hala almış değilim aradan yıllar geçti Eee şimdi bu arkadaşın bana gönderdiği ve benimde ona gönderdiğim ticaret puanı var. Hoş yanılmıyorsam ben sildirmiştim sanki ama sonuçta çokta aman aman bir güvence değil bu. Asıl güvence kişinin vicdanıdır, üslubudur.
    Bu yıllardan beri yapılan bir taktik. Bunlar işin kurnazlığı. oralara hiç girmeden bir hesap yapın sizin 300,400 ticaret puanınız var yıllardır forumdasınız… yeni bir üye veya eski üyelik fakat 3,4 ticareti olan bir üye geldi ilk ödemeyi mi alırsınız? İşi mi yaparsınız? Ödemeyi alırsınız tabi ki Daha sonra aranızda ki iş/samimiyet arttıkça bu olay forumdan çıkmış olur. Araya müşteri ilişkisi dışında bir samimiyet sokmadan ve önce ödeme sonra iş düzenini bozmadan devam etseydiniz? Şu an bu yorumda kaybınızdan bahsetmemiş olurdunuz Benimde ilk dönemlerde başıma geldi 1,2 kere ödeme yaptı bol keseden sonra yüklü iş için iş sonuna ödemem gelecek onu beklemeden yapalım dedi yaptım hala ödeme yok fakat şikayet açtım ve forumdan ban yedi.. hala takip ederim araştırırım ara ara tekrar üyelik açarsa foruma diye… yani işin özü ticareti bol olan kişi önce ödemeyi veya işi alan taraf olmalı. Raconun bu olduğu dönemlerde ben şikayet konusu neredeyse hiç görmüyordum.. ama günümüzde düzenli olarak günde 3,4 tane okur hale geldik hocam.
  • 03-02-2024, 13:57:50
    #17
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    Burası ticaret merkezi değil webmaster formu bu yüzden bu konuda bir düzenleme getireceklerini pek sanmıyorum
  • 03-02-2024, 13:58:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle haklı bir konu vergi olayı evet var aslında kullanıcı adının yanında mesela bizim 2 sırada R harfi olan icon vergi levhasını yönetime gönderilerek alınıyor diğerleri zorunlu olsa iyi olur ben 80. Ticarette kurumsala gectim fakat isteyen hemen de alabiliyor.