Bence buna gerek yok.
Kurumsal yada kurumsal plus üyelik alıp yeni hizmet vermiş bir firmanın öncelikle itrade geçmişine bakmalı. Eğer fazla bir ticareti yoksa hangi üyelik paketini aldığına bakılmaksızın mutlaka temkinli davranılmalı.
Ayrıca ticaret puanının sayısından ziyade ne alınmış, ne satılmış, nasıl hizmet verilmiş mutlaka araştırılmalı.
Ben hiç bir zaman kurumsal üye diye hiç bir üyeye güvenmedim. Parasını bastırıp alabildiğin bir üyelik bana asla güven ver(e)mez.