Kurumsal üyeliğin ve hatta ticaret puanının en ufak önemi olduğunu düşünmüyorum. Elbette bu benim fikrim ve tartışmaya açıktır ancak ben gerçekten şu forumda yaptığım her iş için ticaret puanı alsaydım gerçekten inanılmaz rakamlar olurdu. Bana kalırsa ticaret puanı bir ref. değil. Basit bir örneğini anlatayım, forumda ismi lazım değil bir üyemiz zamanında bir kaç parça işini yaptırdı bize. Bizde yaptık ve iş sonu ödememizi aldık. Bir kaç sefer küçük ödemelerle bize güven verdikten sonra yüklü bir iş verildi aynı kişi tarafından ve iş sonu ödeme dendi iyi dedik... Ödemeyi bugün hala almış değilim aradan yıllar geçti Eee şimdi bu arkadaşın bana gönderdiği ve benimde ona gönderdiğim ticaret puanı var. Hoş yanılmıyorsam ben sildirmiştim sanki ama sonuçta çokta aman aman bir güvence değil bu. Asıl güvence kişinin vicdanıdır, üslubudur.