İlk girdiğim dönemlerde raconu buydu işin ticaret puanı, yılı yüksek olan değil az olan tarat ilk ödemeyi yapardı. Bir sorunda oluşmazdı o dönemlerde bu döneme nazaran.
Kesinlikle. Hala da öyle olması gerekiyor aslında. Ticaret puanı, bir insanın başarılı ticaretlerini gösteriyor. Bunu hesaba alarak ticaretler gerçekleştiriyor. Buna dikkat edilmeden ticaret yapıldığında da bu puanın hiçbir önemi kalmıyor