Kurumsal üyeliğin ve hatta ticaret puanının en ufak önemi olduğunu düşünmüyorum. Elbette bu benim fikrim ve tartışmaya açıktır ancak ben gerçekten şu forumda yaptığım her iş için ticaret puanı alsaydım gerçekten inanılmaz rakamlar olurdu. Bana kalırsa ticaret puanı bir ref. değil. Basit bir örneğini anlatayım, forumda ismi lazım değil bir üyemiz zamanında bir kaç parça işini yaptırdı bize. Bizde yaptık ve iş sonu ödememizi aldık. Bir kaç sefer küçük ödemelerle bize güven verdikten sonra yüklü bir iş verildi aynı kişi tarafından ve iş sonu ödeme dendi iyi dedik... Ödemeyi bugün hala almış değilim aradan yıllar geçti

Eee şimdi bu arkadaşın bana gönderdiği ve benimde ona gönderdiğim ticaret puanı var. Hoş yanılmıyorsam ben sildirmiştim sanki ama sonuçta çokta aman aman bir güvence değil bu. Asıl güvence kişinin vicdanıdır, üslubudur.
Bu yıllardan beri yapılan bir taktik. Bunlar işin kurnazlığı. oralara hiç girmeden bir hesap yapın sizin 300,400 ticaret puanınız var yıllardır forumdasınız
yeni bir üye veya eski üyelik fakat 3,4 ticareti olan bir üye geldi ilk ödemeyi mi alırsınız? İşi mi yaparsınız? Ödemeyi alırsınız tabi ki

Daha sonra aranızda ki iş/samimiyet arttıkça bu olay forumdan çıkmış olur. Araya müşteri ilişkisi dışında bir samimiyet sokmadan ve önce ödeme sonra iş düzenini bozmadan devam etseydiniz? Şu an bu yorumda kaybınızdan bahsetmemiş olurdunuz

Benimde ilk dönemlerde başıma geldi 1,2 kere ödeme yaptı bol keseden sonra yüklü iş için iş sonuna ödemem gelecek onu beklemeden yapalım dedi yaptım

hala ödeme yok fakat şikayet açtım ve forumdan ban yedi.. hala takip ederim araştırırım ara ara tekrar üyelik açarsa foruma diye
yani işin özü ticareti bol olan kişi önce ödemeyi veya işi alan taraf olmalı. Raconun bu olduğu dönemlerde ben şikayet konusu neredeyse hiç görmüyordum.. ama günümüzde düzenli olarak günde 3,4 tane okur hale geldik hocam.