Kesinlikle haklı bir konu vergi olayı evet var aslında kullanıcı adının yanında mesela bizim 2 sırada R harfi olan icon vergi levhasını yönetime gönderilerek alınıyor diğerleri zorunlu olsa iyi olur ben 80. Ticarette kurumsala gectim fakat isteyen hemen de alabiliyor.