• 01-02-2024, 15:45:30
    #19
    FaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rutin yapılan normal bir işlem bir sorun göremedim, Savcılık veya Mahkeme şüpheli veya sanığın ifadesini almak için veya duruşmaya davet için tebilgat gönderir, tebilgat ulaşmazsa yada bazen evde olmayınca ptt memurları muhtara tebilğ ediyor, muhtarlarımızda vatandaşı arayıp haber vermiyor sana adliyeden tebilgat geldi diye CMK 98'e göre yakalanıp ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılmak üzere hakkında yakalama kararı çıkıyor, otellerde her gün kalan müşteri listesini yasal gereklilik gereği emniyete bildirdiği için gbt sorgusu yapılarak elleriyle koymuş gibi buluyorlar polisler. Yine 3 saatte iyi kurtulmuş arkadaşınız bu işlemler rapor alınması, nezaretane, sevk edilmesi, hakim veya savcının müsait olmasını beklemesi vs. ortalama 10 saat sürüyor normalde. Bu kadarıyla geçmiş olsun diyelim.
    Eğer tebligat ve davet gönderdiler de ulaşmadı gibi bir durum varsa söylediğiniz mantıklı, anlattığına göre ailesine de hiçbir şekilde bir şey ulaşmamış ben ne yaşadıysam her seferinde ya davet edildim ya tebligat kapıma geldi o nedenle şaşırdım. Teşekkürler
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiği hizmete fatura kesmediyse daha çok gelir bu tür işler başına
    Savcı soracak kardeşim sen bu adamdan para almışsın neye istinaden, site yaptım diyeceksin e faturası nerede bu hizmetin diyecek savcı.
    Hadi fatura kesemiyorsanız aranızda bir sözleşme yapın elinizde bir kayıt olsun.
    Fatura ve yasal açıdan hiçbir sorunu yok o konuda sorun yaşayacağını düşünmüyorum yakalama kararı ve şafak baskını gibi gecenin bir yarısı 6 polisin kapıyı zorlamasına şaşırdım sadece
  • 01-02-2024, 15:48:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000₺ için mi bu kadar büyütmüşler olayı? Gerçekten karşı tarafın kafasına yazık
    Yerinde bir karar olmuş, olay 2000 TL değil diğer taraf küfür veya hakaret için şikayetçi olmuştur elemana tebligat gelmiştir ama ulaştırılamamıştır muhtardadır büyük ihtimalle.
    Fakat ifade vsss vermediği için yakalaması çıkmıştır otele girince otomatik emniyet sistemine düştüğünden gelip almışlardır.

    Bu arada olması gereken budur.
  • 01-02-2024, 15:49:44
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    CanRuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer tebligat ve davet gönderdiler de ulaşmadı gibi bir durum varsa söylediğiniz mantıklı, anlattığına göre ailesine de hiçbir şekilde bir şey ulaşmamış ben ne yaşadıysam her seferinde ya davet edildim ya tebligat kapıma geldi o nedenle şaşırdım. Teşekkürler

    Fatura ve yasal açıdan hiçbir sorunu yok o konuda sorun yaşayacağını düşünmüyorum yakalama kararı ve şafak baskını gibi gecenin bir yarısı 6 polisin kapıyı zorlamasına şaşırdım sadece
    İşin o raddeye gelmesi yakalama kararıyla ilgilidir muhtemelen. Normalde bu tür basit olaylarda karakol arar çağırır ifade alır ama arkadaşınız ulaşılamaz bir kişiyse iletişim bilgileri eskiyse savcılık yakalama kararı çıkartmıştır. Arkadaşınızda otele giriş yapınca ilgili birimlere bilgi gitmiştir, otellerin oda kayıt sistemi egm'ye entegredir yakalama kararı olan biri giriş yaparsa bilgi gider. 6 polis biraz abartı olmuş tabi
  • 01-02-2024, 15:51:37
    #22
    innovative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinde bir karar olmuş, olay 2000 TL değil diğer taraf küfür veya hakaret için şikayetçi olmuştur elemana tebligat gelmiştir ama ulaştırılamamıştır muhtardadır büyük ihtimalle.
    Fakat ifade vsss vermediği için yakalaması çıkmıştır otele girince otomatik emniyet sistemine düştüğünden gelip almışlardır.
    Bu arada olması gereken budur.
    Küfür eden ve tehdit eden zaten karşı taraf hocam, arkadaşım değil.
    Her gün düzenli olarak "Paramı ver, o*** çocuğu" gibi hakaretlerde bulunup mesajlar üzerinden dil din ırk demeden yazılı küfür etmiş adam, arkadaşım artık laf anlamaz biri olduğunu anlayıp her yerden engellemiş.
  • 01-02-2024, 15:53:59
    #23
    Herşey referans olmamasından. Seviyorum ülkemizi
  • 01-02-2024, 15:55:19
    #24
    polislere neden suç buluyorsunuz anlamıyorum? otel kalan müşterilerin tclerini emniyete bildirmek zorunda onlara düşünce aranması var ise gelirler. dua etsin taahhütname imzalamış 1 gece nezarette kalıp sabah polisler götürürdü sorguya
  • 01-02-2024, 15:57:19
    #25
    Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey referans olmamasından. Seviyorum ülkemizi
    Referans derken hocam, anlamadım
    ahmtcnokzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polislere neden suç buluyorsunuz anlamıyorum? otel kalan müşterilerin tclerini emniyete bildirmek zorunda onlara düşünce aranması var ise gelirler. dua etsin taahhütname imzalamış 1 gece nezarette kalıp sabah polisler götürürdü sorguya
    Polislere suç bulduğumuz bir durum yok hocam, sadece böyle bir durum gerçekten hiçbir ifadeye davet tebligat olmadan yakalama kararı çıkartılıp 6 polisin şafak baskını yapacağı kadar ciddi bir olay mı onu sordum.
  • 01-02-2024, 16:02:10
    #26
    CanRuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans derken hocam, anlamadım

    Polislere suç bulduğumuz bir durum yok hocam, sadece böyle bir durum gerçekten hiçbir ifadeye davet tebligat olmadan yakalama kararı çıkartılıp 6 polisin şafak baskını yapacağı kadar ciddi bir olay mı onu sordum.
    maalesef kolluk kuvvetleri için ciddi bir olay çünkü soruşturma geçiriyorlar. sadece bunun için değil hakkında şikayet varken aramaz dosyayı kontrol etmez isede
  • 01-02-2024, 16:03:44
    #27
    ahmtcnokzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef kolluk kuvvetleri için ciddi bir olay çünkü soruşturma geçiriyorlar. sadece bunun için değil hakkında şikayet varken aramaz dosyayı kontrol etmez isede
    Hmm, anladım yorumunuz için teşekkür ederim.
    Yukarıda da belirttiğim gibi 1 lira bile olsa haklı konumda olan herkes tabii ki hakkını arayacak ve polisler de zaten işlerini yapıyor kimseye sitem suç bulma amacıyla konu açmadım, sadece olayı dinleyince çok garip geldi.