Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey referans olmamasından. Seviyorum ülkemizi
Referans derken hocam, anlamadım
ahmtcnokzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
polislere neden suç buluyorsunuz anlamıyorum? otel kalan müşterilerin tclerini emniyete bildirmek zorunda onlara düşünce aranması var ise gelirler. dua etsin taahhütname imzalamış 1 gece nezarette kalıp sabah polisler götürürdü sorguya
Polislere suç bulduğumuz bir durum yok hocam, sadece böyle bir durum gerçekten hiçbir ifadeye davet tebligat olmadan yakalama kararı çıkartılıp 6 polisin şafak baskını yapacağı kadar ciddi bir olay mı onu sordum.