Herşey referans olmamasından. Seviyorum ülkemizi
Referans derken hocam, anlamadım
polislere neden suç buluyorsunuz anlamıyorum? otel kalan müşterilerin tclerini emniyete bildirmek zorunda onlara düşünce aranması var ise gelirler. dua etsin taahhütname imzalamış 1 gece nezarette kalıp sabah polisler götürürdü sorguya
Polislere suç bulduğumuz bir durum yok hocam, sadece böyle bir durum gerçekten hiçbir ifadeye davet tebligat olmadan yakalama kararı çıkartılıp 6 polisin şafak baskını yapacağı kadar ciddi bir olay mı onu sordum.