polislere neden suç buluyorsunuz anlamıyorum? otel kalan müşterilerin tclerini emniyete bildirmek zorunda onlara düşünce aranması var ise gelirler. dua etsin taahhütname imzalamış 1 gece nezarette kalıp sabah polisler götürürdü sorguya