maalesef kolluk kuvvetleri için ciddi bir olay çünkü soruşturma geçiriyorlar. sadece bunun için değil hakkında şikayet varken aramaz dosyayı kontrol etmez isede
Hmm, anladım yorumunuz için teşekkür ederim.
Yukarıda da belirttiğim gibi 1 lira bile olsa haklı konumda olan herkes tabii ki hakkını arayacak ve polisler de zaten işlerini yapıyor kimseye sitem suç bulma amacıyla konu açmadım, sadece olayı dinleyince çok garip geldi.