CanRuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer tebligat ve davet gönderdiler de ulaşmadı gibi bir durum varsa söylediğiniz mantıklı, anlattığına göre ailesine de hiçbir şekilde bir şey ulaşmamış ben ne yaşadıysam her seferinde ya davet edildim ya tebligat kapıma geldi o nedenle şaşırdım. Teşekkürler

Fatura ve yasal açıdan hiçbir sorunu yok o konuda sorun yaşayacağını düşünmüyorum yakalama kararı ve şafak baskını gibi gecenin bir yarısı 6 polisin kapıyı zorlamasına şaşırdım sadece
İşin o raddeye gelmesi yakalama kararıyla ilgilidir muhtemelen. Normalde bu tür basit olaylarda karakol arar çağırır ifade alır ama arkadaşınız ulaşılamaz bir kişiyse iletişim bilgileri eskiyse savcılık yakalama kararı çıkartmıştır. Arkadaşınızda otele giriş yapınca ilgili birimlere bilgi gitmiştir, otellerin oda kayıt sistemi egm'ye entegredir yakalama kararı olan biri giriş yaparsa bilgi gider. 6 polis biraz abartı olmuş tabi