Rutin yapılan normal bir işlem bir sorun göremedim, Savcılık veya Mahkeme şüpheli veya sanığın ifadesini almak için veya duruşmaya davet için tebilgat gönderir, tebilgat ulaşmazsa yada bazen evde olmayınca ptt memurları muhtara tebilğ ediyor, muhtarlarımızda vatandaşı arayıp haber vermiyor sana adliyeden tebilgat geldi diye CMK 98'e göre yakalanıp ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılmak üzere hakkında yakalama kararı çıkıyor, otellerde her gün kalan müşteri listesini yasal gereklilik gereği emniyete bildirdiği için gbt sorgusu yapılarak elleriyle koymuş gibi buluyorlar polisler. Yine 3 saatte iyi kurtulmuş arkadaşınız bu işlemler rapor alınması, nezaretane, sevk edilmesi, hakim veya savcının müsait olmasını beklemesi vs. ortalama 10 saat sürüyor normalde. Bu kadarıyla geçmiş olsun diyelim.