Arkadaşlar ile pandemide arkadaşın bağında içiyorduk akşam 21 den sonra sokağa cıkma yasagı vardı. saat 20.50 de basıldık kelepceleniyoruz yerlere yatırılıyoruz derken 21:10 oldu bildiğin adam öldürmüş muamelesi yapıldı.