Estağfirullah hocam

Anlatmak istediğim şu benim bildiğim önce ifadeye davet edilir bu normal bir şekilde yapılır.
Hiçbir şekilde ne telefonla, ne ikamet adresine bir bilgi gönderilmemiş. Adamın hakkında direkt aranma ve yakalama kararı çıkartıp gecenin bir yarısı şafak baskını yapar gibi 6 polisle kapıyı kırarcasına açmaya çalışmak normal mi bu tip durumlarda?
E-devletten gözüküyordur kayıtlı değildir veya ikamet adresine ulaşamamışlardır yukarıdaki arkadaşın dediği gibi.