Estağfirullah hocam
Anlatmak istediğim şu benim bildiğim önce ifadeye davet edilir bu normal bir şekilde yapılır.
Hiçbir şekilde ne telefonla, ne ikamet adresine bir bilgi gönderilmemiş. Adamın hakkında direkt aranma ve yakalama kararı çıkartıp gecenin bir yarısı şafak baskını yapar gibi 6 polisle kapıyı kırarcasına açmaya çalışmak normal mi bu tip durumlarda?

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polislerimizin agresif tavrı yüzünden tüm polislerimiz adına arkadaşınızdan özür dileriz.
CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bi daha olmasın diyecek bir arkadaş.