Bu araç markasını alırken bir kez daha düşünün
16
●864
- 31-01-2024, 11:37:15Şirketin bütün araçları Egea, herhangi birisinde sorun yaşamadık. Servisten servise gidiyorlar sadece. Gerçekten şans işi. Hatta servis yapmıyoruz demesine rağmen ne zaman istesek ücretsiz rot balans falanda yapıyor. Direksiyon titreme yapıyordu bir tanesinde servisi aradık ön teker basınçlarını kontrol edin derken siz getirin biz bakarız dediler 10 dakikada hepsini ayarlayıp gönderdiler aracı. Bizim servis fiat merkez çok ilgililer.
- 31-01-2024, 11:49:39mersin - çorum - ankara demekki bizim şanssızlığımız hep sallıyorlar çok kalabalık servisler acayip öteleme var. araçta ses var dedim 3 kez 400 km gidiş geliş yol gittim geldim. yine çözemedilerTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 11:55:11Muhtemelen oralarda öyle. Bizim servis gündüz alır 15:00 gibi en geç iç dış yıkanmış tertemiz teslim eder. Teslim alırken çayımız kahvemiz gelir ekstra şikayet varsa yazarlar araç başında gösteririz akşam sorun çözülmüş şekilde teslim alırız. Çok geçmiş olsun her markada böyle sorunlar var. Umarım en kısa zamanda çözülür.UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 12:05:1610 aydır aynı terane adamlar kayıt açmaya tenezzül etmiyorlar bu marka parça yapar diyip geçiyorlar. diskle "yampa" eğilme yapmış kaliteyi düşününTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değiştirdiler garantiden adam sonra da arıyor balataları da değiştirdik para bile istemedik sizden diyor. italyan malı 2000tl daha pahalı diye takmadık size opar yumuşak olduğu için ses yapar diyor delirmemek elde değil
çok teşekkür ederimOzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-01-2024, 12:08:29Twitterdeki durumu okudum
Serviste neden sağlamı alıp farklı bir marka balata seti takmışlar ? Misal bende golf 2007 1.6 FSI vardı debriyaja bastığımda baskı balata setinden dolayı ses gelmeye başlamıştı 3 ayrı usta ile görüştüm bu modele bu yan sanayi ürün gider sakın ola şu markayı alma dediler ve dedikleri gibi çıkmadı ilçedeki ustaya gösterdim şu markada sorun çıkarsa kefilim benim diyerek taktı ve çok iyi olmuştu.
Servis kesin iyi yapacak durum yok. Ayrıca motor kısmına müdahale edildiğinde oradaki aksamlardaki yağlar da boşalır. Bence Çorum servisinde sıkıntı var.
değiştirdiler garantiden adam sonra da arıyor balataları da değiştirdik para bile istemedik sizden diyor. italyan malı 2000tl daha pahalı diye takmadık size opar yumuşak olduğu için ses yapar diyor delirmemek elde değil