Twitterdeki durumu okudum
Serviste neden sağlamı alıp farklı bir marka balata seti takmışlar ? Misal bende golf 2007 1.6 FSI vardı debriyaja bastığımda baskı balata setinden dolayı ses gelmeye başlamıştı 3 ayrı usta ile görüştüm bu modele bu yan sanayi ürün gider sakın ola şu markayı alma dediler ve dedikleri gibi çıkmadı ilçedeki ustaya gösterdim şu markada sorun çıkarsa kefilim benim diyerek taktı ve çok iyi olmuştu.

Servis kesin iyi yapacak durum yok. Ayrıca motor kısmına müdahale edildiğinde oradaki aksamlardaki yağlar da boşalır. Bence Çorum servisinde sıkıntı var.