Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen oralarda öyle. Bizim servis gündüz alır 15:00 gibi en geç iç dış yıkanmış tertemiz teslim eder. Teslim alırken çayımız kahvemiz gelir ekstra şikayet varsa yazarlar araç başında gösteririz akşam sorun çözülmüş şekilde teslim alırız. Çok geçmiş olsun her markada böyle sorunlar var. Umarım en kısa zamanda çözülür.
10 aydır aynı terane adamlar kayıt açmaya tenezzül etmiyorlar bu marka parça yapar diyip geçiyorlar. diskle "yampa" eğilme yapmış kaliteyi düşünün değiştirdiler garantiden adam sonra da arıyor balataları da değiştirdik para bile istemedik sizden diyor. italyan malı 2000tl daha pahalı diye takmadık size opar yumuşak olduğu için ses yapar diyor delirmemek elde değil

OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.
çok teşekkür ederim