Şirketin bütün araçları Egea, herhangi birisinde sorun yaşamadık. Servisten servise gidiyorlar sadece. Gerçekten şans işi. Hatta servis yapmıyoruz demesine rağmen ne zaman istesek ücretsiz rot balans falanda yapıyor. Direksiyon titreme yapıyordu bir tanesinde servisi aradık ön teker basınçlarını kontrol edin derken siz getirin biz bakarız dediler 10 dakikada hepsini ayarlayıp gönderdiler aracı. Bizim servis fiat merkez çok ilgililer.