Merhaba Arkadaşlar
Hayatımda 0 yada 2. el bir çok arabayı aldım kullandım ama hayatımda bu firmayla yaşadığım sorunu hiç bir Allah'ın kuluyla yaşamadım. Fiat alırken bir kez değil 500 kez daha düşününün.
Mağdur edilirsiniz, kötü mal takarlar tehdit ederler hepsini yaşadık çok şükür 1 yıllık süre zarfında.
Tüm detayları https://twitter.com/yusufbarisefe profilime sabitlediğim floodda yazdım dikkatli okuyup bu firmadan ürün almak gibi bir hataya düşmemenizi tavsiye ederim. Lütfen gönderiye destek olun ki insanlar görsün bu tarz günlerde birbirimize destek olmamız gerektiğini düşünüyorum
ayrıca adli süreci de başlatacağım.
saygılarımla
Bu araç markasını alırken bir kez daha düşünün
16
●864
- 31-01-2024, 11:15:08
- 31-01-2024, 11:19:06
- 31-01-2024, 11:20:091.6 multijet üstat crossMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 11:20:56O zaman birmota gitmen lazım tekleme sorunu varsa enjektördürUzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 11:22:25hocam tekleme yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönderiyi bayağı detaylı yazdım aslında frenler sorunlu, adblue sorunlu, Moto yağı sorunlu, müşteri desteği sorunlu herşeyleri sorunlu
- 31-01-2024, 11:27:42hemde nasıl bakım daha 3000 km varken yolda motor yağı ışığı yaktı bunun için çağrı merkezlerini aradım ustaya aktardılar adam tehdit etti o dereceRedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 11:31:14araba işi gerçekten şans işi, ben symbol ve egea kullandım. Symbol daha eski olmasına rağmen hiç sanayiye gitmemiştim (bakım harici). Egea sağolsun kronik midir bilmiyorum ara ara problemler çıkarıyor
Frenden ses gelmesi bende yağmurlu havalardan sonra oluyor çok takılmıyorum. Dizel olduğundan olabilir belki ama sabah ilk çalıştırmada traktör çalıştırdığımı düşünüyorum... Bi sonraki arabam fiat grubundan olmayacak kesin
- 31-01-2024, 11:33:18sesin sebebi bursa üretimi opar takmaları italyan malı olanını takmadığında ses çıkarmış emin olun savunmalar komediBurakArici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
egeanın 6.viteste yaptığı hızı benım aracım 3.viteste yapıyor egea alınacaksa 1.6 multijet gerisi çöp 40 km hızla bile 6.vites gidiyor araba