Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman birmota gitmen lazım tekleme sorunu varsa enjektördür
hocam tekleme yok gönderiyi bayağı detaylı yazdım aslında frenler sorunlu, adblue sorunlu, Moto yağı sorunlu, müşteri desteği sorunlu herşeyleri sorunlu