• 31-01-2024, 11:15:08
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    Hayatımda 0 yada 2. el bir çok arabayı aldım kullandım ama hayatımda bu firmayla yaşadığım sorunu hiç bir Allah'ın kuluyla yaşamadım. Fiat alırken bir kez değil 500 kez daha düşününün.

    Mağdur edilirsiniz, kötü mal takarlar tehdit ederler hepsini yaşadık çok şükür 1 yıllık süre zarfında.

    Tüm detayları https://twitter.com/yusufbarisefe profilime sabitlediğim floodda yazdım dikkatli okuyup bu firmadan ürün almak gibi bir hataya düşmemenizi tavsiye ederim. Lütfen gönderiye destek olun ki insanlar görsün bu tarz günlerde birbirimize destek olmamız gerektiğini düşünüyorum

    ayrıca adli süreci de başlatacağım.

    saygılarımla
  • 31-01-2024, 11:19:06
    #2
    Benim megane2 aracım var top speed 240 yolda egea gördüğüm zaman tom ve jerry gibi egeanın 6.viteste yaptığı hızı benım aracım 3.viteste yapıyor egea alınacaksa 1.6 multijet gerisi çöp 40 km hızla bile 6.vites gidiyor araba
    • SEOPro
    • Yusuf35
    SEOPro ve Yusuf35 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2024, 11:20:09
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim megane2 aracım var top speed 240 yolda egea gördüğüm zaman tom ve jerry gibi egeanın 6.viteste yaptığı hızı benım aracım 3.viteste yapıyor egea alınacaksa 1.6 multijet gerisi çöp 40 km hızla bile 6.vites gidiyor araba
    1.6 multijet üstat cross
  • 31-01-2024, 11:20:56
    #4
    UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 multijet üstat cross
    O zaman birmota gitmen lazım tekleme sorunu varsa enjektördür
  • 31-01-2024, 11:22:25
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman birmota gitmen lazım tekleme sorunu varsa enjektördür
    hocam tekleme yok gönderiyi bayağı detaylı yazdım aslında frenler sorunlu, adblue sorunlu, Moto yağı sorunlu, müşteri desteği sorunlu herşeyleri sorunlu
  • 31-01-2024, 11:24:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    opel astra gsi 2.0 1998 model aracımı 110 bin liraya alıp 300 bin masraf ettim ettikce cıkıyor zevk meselesi ama fiat opel vs araçları alınacak arabalar değil
  • 31-01-2024, 11:27:42
    #7
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opel astra gsi 2.0 1998 model aracımı 110 bin liraya alıp 300 bin masraf ettim ettikce cıkıyor zevk meselesi ama fiat opel vs araçları alınacak arabalar değil
    hemde nasıl bakım daha 3000 km varken yolda motor yağı ışığı yaktı bunun için çağrı merkezlerini aradım ustaya aktardılar adam tehdit etti o derece
  • 31-01-2024, 11:31:14
    #8
    araba işi gerçekten şans işi, ben symbol ve egea kullandım. Symbol daha eski olmasına rağmen hiç sanayiye gitmemiştim (bakım harici). Egea sağolsun kronik midir bilmiyorum ara ara problemler çıkarıyor Frenden ses gelmesi bende yağmurlu havalardan sonra oluyor çok takılmıyorum. Dizel olduğundan olabilir belki ama sabah ilk çalıştırmada traktör çalıştırdığımı düşünüyorum... Bi sonraki arabam fiat grubundan olmayacak kesin
  • 31-01-2024, 11:33:18
    #9
    BurakArici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba işi gerçekten şans işi, ben symbol ve egea kullandım. Symbol daha eski olmasına rağmen hiç sanayiye gitmemiştim (bakım harici). Egea sağolsun kronik midir bilmiyorum ara ara problemler çıkarıyor Frenden ses gelmesi bende yağmurlu havalardan sonra oluyor çok takılmıyorum. Dizel olduğundan olabilir belki ama sabah ilk çalıştırmada traktör çalıştırdığımı düşünüyorum... Bi sonraki arabam fiat grubundan olmayacak kesin
    sesin sebebi bursa üretimi opar takmaları italyan malı olanını takmadığında ses çıkarmış emin olun savunmalar komedi