araba işi gerçekten şans işi, ben symbol ve egea kullandım. Symbol daha eski olmasına rağmen hiç sanayiye gitmemiştim (bakım harici). Egea sağolsun kronik midir bilmiyorum ara ara problemler çıkarıyor Frenden ses gelmesi bende yağmurlu havalardan sonra oluyor çok takılmıyorum. Dizel olduğundan olabilir belki ama sabah ilk çalıştırmada traktör çalıştırdığımı düşünüyorum... Bi sonraki arabam fiat grubundan olmayacak kesin