UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mersin - çorum - ankara demekki bizim şanssızlığımız hep sallıyorlar çok kalabalık servisler acayip öteleme var. araçta ses var dedim 3 kez 400 km gidiş geliş yol gittim geldim. yine çözemediler
Muhtemelen oralarda öyle. Bizim servis gündüz alır 15:00 gibi en geç iç dış yıkanmış tertemiz teslim eder. Teslim alırken çayımız kahvemiz gelir ekstra şikayet varsa yazarlar araç başında gösteririz akşam sorun çözülmüş şekilde teslim alırız. Çok geçmiş olsun her markada böyle sorunlar var. Umarım en kısa zamanda çözülür.