Forumda Yasaklanması Gereken Şeyler #1
75
●4.968
- 07-12-2023, 00:34:02bende bu konunun çöpe kaldırılmasını istiyorum mesela, bana göre buradada ticaret dönmemeli bilgiye erişim ücretsiz olmalı, aksi taktirde burası forum değil platform olmalı....(olur mu ? olmaz !)
üslubunuza dikkat ettiğiniz, fikirlerinizi düşüncelerinizi daha makul seviyede emri vaki olmadan, buranın bir forum olduğunu herkesin bir beyan hakkı - beyin fırtınası yapma hakkını olduğunu kabullenip şikayetlerinizi yalın bir dille ilettiğinizde sizinle aynı frekansa inerim, söz veriyorum ! ama bu konu şuan kilitlenmeli. - 07-12-2023, 00:43:43Kaldırılması gereken değil de eklenmesi gereken olarak önerim, kişinin profiline girip ismine tıkladığımızda kendisinin sisteme eklediği whatsapp numarası ile web.whatsapp'ın açılması. Kurumsal ve üstü üyeliklerde whatsapp eklemenin zorunlu olması.
Dolandırıcılık vakalarının çoğunu engelleyecektir. - 07-12-2023, 03:10:11Bunu istememizin sebebi nedir? Bu yapıldığında biz numaramızı gösteremezsek ticaretimizin düşmesi olası çünkü. R10 sadece kendi içinde ticaret dönen bir platform değil kiBians adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 03:13:45Hocam birilerinin güvenilir insanlarla bozumu yapmak yerine 5-10 tradesi olan yada 5-10 tradesi olup önden ödeme isteyen insanlarla çalışması sonucu oluşan mağduriyetin sonucu olarak biz neden cezalandırılıyoruz ? İnsanlar bi takım şeylerde dikkat etmiyor diye kategori kaldırılacaksa, bütün kategorileri kaldırın ticaret dönmesin r10'da keza ne iş yaptırsan mağduriyet yaşayabiliyorsun. Bunu r10'da kategori kaldırıp sağlayamazsın. İnsanların beynini boşa taşımaması gerekiyor.Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 03:37:43maxi geyikteki esprilere gülüyor musunuz ?SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 facebook ortamından beter - 07-12-2023, 07:08:34Üyeliği durdurulduBirde şu taban fiyatlar boşuna var sanki, yani uygulanmadıktan sonra boş. Şahsen kimsenin taban fiyattan alıpta, taban fiyattan sattığını düşünmüyorum.
Sadece taban fiyat altına konu açarsanız konu kaldırılıyor ama özelden vb taban fiyat altına satış yapılıyor, buna bir çözüm bulunmalı diye düşünüyorum.