Konu içerisindeki iletişim numaraları sadece (R10) üyesi olanlara gözükmeli aynı keza Profil detaylarındada gizli olmalı üyeliği olmayanlar görmesin.
Bunu istememizin sebebi nedir? Bu yapıldığında biz numaramızı gösteremezsek ticaretimizin düşmesi olası çünkü. R10 sadece kendi içinde ticaret dönen bir platform değil ki