+ olarak
yenikoza
eskikoza
bizimkoza
sizinkoza
hb
trendyol
falan bozumlarının da kalkması gerekiyor. Dürüst insanlar bu alanda ticaret yapmak istese de dolandırmak isteyenler için buralar altın deposu resmen. Ucuza alayım kafasında da kurtulun arkadaşlar sizden ricam. Bir şeyi birisi ise ucuza vermek satmak istiyorsa oturun ve düşünün. Sonra 3 kere daha düşünün.
Hocam birilerinin güvenilir insanlarla bozumu yapmak yerine 5-10 tradesi olan yada 5-10 tradesi olup önden ödeme isteyen insanlarla çalışması sonucu oluşan mağduriyetin sonucu olarak biz neden cezalandırılıyoruz ? İnsanlar bi takım şeylerde dikkat etmiyor diye kategori kaldırılacaksa, bütün kategorileri kaldırın ticaret dönmesin r10'da keza ne iş yaptırsan mağduriyet yaşayabiliyorsun. Bunu r10'da kategori kaldırıp sağlayamazsın. İnsanların beynini boşa taşımaması gerekiyor.