bende bu konunun çöpe kaldırılmasını istiyorum mesela, bana göre buradada ticaret dönmemeli bilgiye erişim ücretsiz olmalı, aksi taktirde burası forum değil platform olmalı....(olur mu ? olmaz !)

üslubunuza dikkat ettiğiniz, fikirlerinizi düşüncelerinizi daha makul seviyede emri vaki olmadan, buranın bir forum olduğunu herkesin bir beyan hakkı - beyin fırtınası yapma hakkını olduğunu kabullenip şikayetlerinizi yalın bir dille ilettiğinizde sizinle aynı frekansa inerim, söz veriyorum ! ama bu konu şuan kilitlenmeli.