SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birilerinin güvenilir insanlarla bozumu yapmak yerine 5-10 tradesi olan yada 5-10 tradesi olup önden ödeme isteyen insanlarla çalışması sonucu oluşan mağduriyetin sonucu olarak biz neden cezalandırılıyoruz ? İnsanlar bi takım şeylerde dikkat etmiyor diye kategori kaldırılacaksa, bütün kategorileri kaldırın ticaret dönmesin r10'da keza ne iş yaptırsan mağduriyet yaşayabiliyorsun. Bunu r10'da kategori kaldırıp sağlayamazsın. İnsanların beynini boşa taşımaması gerekiyor.

haklısın hocam