Birde şu taban fiyatlar boşuna var sanki, yani uygulanmadıktan sonra boş. Şahsen kimsenin taban fiyattan alıpta, taban fiyattan sattığını düşünmüyorum.

Sadece taban fiyat altına konu açarsanız konu kaldırılıyor ama özelden vb taban fiyat altına satış yapılıyor, buna bir çözüm bulunmalı diye düşünüyorum.