maxigeyik iyi bence, r10 da maxi geyiği kaldırmak, ofisten masatenisini,hobi odasını vb. kaldıralım demekle aynıdır, burası pek çok insan için günde 8-10 saatini geçirdiği, sadece iş veya teknik bilgi değil, sosyalleşme ihtiyacını da giderdiği yerdir.
offtopic forumun en aktif, en çok süre geçirilen kategorisi mesela
diğer yazdıklarına ilaveten, her konuya çekirdek çıtlayanlara da bir ayar çekmeli =)
maxi geyikteki esprilere gülüyor musunuz ?
2010 facebook ortamından beter