• 29-11-2023, 13:33:19
    #1
    Geçen aylarda yemek sepeti üzerinden sipariş vermiştim siparişin hatalı olması ve üstüne de gönderen firmanın telafi etmemesi üzerine yemek sepeti destek hattına bağlanıp bildirdim iptal edilip iade talebi açtılar ödemeyi online yaptığım için ödemenin 1-7 gün içerisinde hesabıma geleceğine söylediler tamam dedim 1 ay geçti ne ödeme geliyor ne de desteğe bağlandığımda doğru düzgün bir bilgi telefon üzerinden dönüş yapacaklarını söylediler ama aramıyorlar da bende hakkımdır diyerek tüketici hakem heyetine başvuru da bulundum durumu izah ettim canlı destek görüşmeleriyle iade sürecini destekledim ve ödediğim tutarın iadesini talep ettim bilin bakalım sonuç nedir Başvurumun reddine karar verdiler neden yemek sepeti aracı firmaymış ödemeyi sanki karşı tarafa yaptım ben ödemeyi yemek sepetine yaptım bundan sonra kullanmamak daha iyi olacak gibi.


  • 29-11-2023, 13:35:12
    #2
  • 29-11-2023, 13:35:26
    #3
    Biz ayda yüzlerce sipariş geçiyoruz. Arada sırada hatalı işler oluyor anında iade alıyoruz. Provizyonda gözükürken anında iade gelip hesaba düşüyor. Bence siz güzelce kontrol edin atladığınız yer olabilir. Ödemeler panelden 1 tık ile iptal ediliyor. Hatta konuyu bankanıza sorun. Yemeksepeti ile alakalı biz sorun olduğunu sanmıyorum.
  • 29-11-2023, 13:36:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun. sonuç üzücü olmuş. benzer durumlar başıma geliyor. market ve yemek tarafında eksik içerik ama hemen telafi edildi durum. siz ters zamana denk gelmişsiniz
  • 29-11-2023, 13:36:42
    #5
    attığın taş ürküttüğün kuşa değdi mi?
  • 29-11-2023, 13:37:00
    #6
    Özellikle CEO değiştikten sonra bir daha toparlanamadılar, hele ki o berbat tasarıma söyleyecek söz bulamıyorum. Yazık oldu koskoca firmaya.
  • 29-11-2023, 13:43:27
    #7
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz ayda yüzlerce sipariş geçiyoruz. Arada sırada hatalı işler oluyor anında iade alıyoruz. Provizyonda gözükürken anında iade gelip hesaba düşüyor. Bence siz güzelce kontrol edin atladığınız yer olabilir. Ödemeler panelden 1 tık ile iptal ediliyor. Hatta konuyu bankanıza sorun. Yemeksepeti ile alakalı biz sorun olduğunu sanmıyorum.
    Yok şikayetten sonra yaklaşık (2 ay) geçtikten sonra telefonla aradılar ve iade yapacaklarını söylediler bende şikayet ettiğimi sürecin devam ettiğini onun sonuçlanması daha doğru olacağını bildirdim.

    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. sonuç üzücü olmuş. benzer durumlar başıma geliyor. market ve yemek tarafında eksik içerik ama hemen telafi edildi durum. siz ters zamana denk gelmişsiniz
    Bilemiyorum 2-3 defa süreçten sonra bildirdim yani

    Devilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    attığın taş ürküttüğün kuşa değdi mi?

    Değmedi gibi

    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle CEO değiştikten sonra bir daha toparlanamadılar, hele ki o berbat tasarıma söyleyecek söz bulamıyorum. Yazık oldu koskoca firmaya.
    Son zamanlarda tüm yaşadığım sorunlarda çözüm süreci hep saçma sapan olmaya başlamıştı buda üstüne kreması oldu
  • 29-11-2023, 13:45:54
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trendyol Yemek geldi geleli yemeksepeti ne girmiyorum bence sende girme
  • 29-11-2023, 13:48:23
    #9
    yemeksepeti üyeliğimi sileli +1 yıl falan olmuştur. benim gördüğümü vs görseniz nefret eder sizde üyeliklerinizi sildirirsiniz
    edit: ayarlarda mı artık nerdeydi hatırlamıyorum sil butonu vardı emin misin vs diye sorar bi metin çıkarır çünkü hesap siliyosun bastıgım gibi silmişti nefretim 2 kat daha artmıştı