Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz ayda yüzlerce sipariş geçiyoruz. Arada sırada hatalı işler oluyor anında iade alıyoruz. Provizyonda gözükürken anında iade gelip hesaba düşüyor. Bence siz güzelce kontrol edin atladığınız yer olabilir. Ödemeler panelden 1 tık ile iptal ediliyor. Hatta konuyu bankanıza sorun. Yemeksepeti ile alakalı biz sorun olduğunu sanmıyorum.
Yok şikayetten sonra yaklaşık (2 ay) geçtikten sonra telefonla aradılar ve iade yapacaklarını söylediler bende şikayet ettiğimi sürecin devam ettiğini onun sonuçlanması daha doğru olacağını bildirdim.

vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. sonuç üzücü olmuş. benzer durumlar başıma geliyor. market ve yemek tarafında eksik içerik ama hemen telafi edildi durum. siz ters zamana denk gelmişsiniz
Bilemiyorum 2-3 defa süreçten sonra bildirdim yani

Devilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
attığın taş ürküttüğün kuşa değdi mi?

Değmedi gibi

MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle CEO değiştikten sonra bir daha toparlanamadılar, hele ki o berbat tasarıma söyleyecek söz bulamıyorum. Yazık oldu koskoca firmaya.
Son zamanlarda tüm yaşadığım sorunlarda çözüm süreci hep saçma sapan olmaya başlamıştı buda üstüne kreması oldu