• 29-11-2023, 14:06:39
    #10
    hocam şikayetinizde ayrıntılı yazdınız mı, ben de vodafone her şey yanımda'dan sipariş vermiştim şikayet ettim hakem heyeti vodafone güncel dolar kuru üzerinden paramı iade edilmesine karar verdi
  • 29-11-2023, 14:08:33
    #11
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şikayetinizde ayrıntılı yazdınız mı, ben de vodafone her şey yanımda'dan sipariş vermiştim şikayet ettim hakem heyeti vodafone güncel dolar kuru üzerinden paramı iade edilmesine karar verdi
    Daha önce 1-2 şikayetimi detay belirtmediğim için kaybetmiştim daha sonra neden kaybettiğimi anlamadığımdan buradan sorduğumda bir arkadaş detay vermezsen kaybedersin sistem bu şekilde çalışıyor demişti inanın her detayı verdim
  • 29-11-2023, 14:16:21
    #12
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol Yemek geldi geleli yemeksepeti ne girmiyorum bence sende girme
    Bende artık orayı kullanıyorum.
    Bir ara hastaneye gittik annemle ve öğlen acıkınca pide söyledik. Biri tavuklu biri kıymalı. Kıymalı olan resmen çiğ gibiydi yiyemedik. Sanki alel acele fırına atıp geri çekmişler. Domatesin suyu ekmeği yumuşatmış. O bile kurumamış.
    Destekten yazıp birde fotoğraf attım. O pidenin ücretini iade ettiler.
  • 29-11-2023, 14:20:13
    #13
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende artık orayı kullanıyorum.
    Bir ara hastaneye gittik annemle ve öğlen acıkınca pide söyledik. Biri tavuklu biri kıymalı. Kıymalı olan resmen çiğ gibiydi yiyemedik. Sanki alel acele fırına atıp geri çekmişler. Domatesin suyu ekmeği yumuşatmış. O bile kurumamış.
    Destekten yazıp birde fotoğraf attım. O pidenin ücretini iade ettiler.
    ben yemeksepetini kullanıyorum 1 siparişi 4 kez değiştirttim hocam
    ilk gelen pişmemiş dedim iade
    ikinci gelende mayonez istememiştim dedim iade
    üçüncüde malzeme az dedim iade
    4ncüde her şey güzeldi aldım yedim
  • 29-11-2023, 14:21:51
    #14
    R10.NET'in Bence En İyisi
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle CEO değiştikten sonra bir daha toparlanamadılar, hele ki o berbat tasarıma söyleyecek söz bulamıyorum. Yazık oldu koskoca firmaya.
    tasarım yemeksepetini satın alan deliveryhero şirketinin tasarımı