Yemek Sepetini Şikayet Edersen Kaybedersin :)
13
●1.050
- 29-11-2023, 14:08:33Daha önce 1-2 şikayetimi detay belirtmediğim için kaybetmiştim daha sonra neden kaybettiğimi anlamadığımdan buradan sorduğumda bir arkadaş detay vermezsen kaybedersin sistem bu şekilde çalışıyor demiştikSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanın her detayı verdim
- 29-11-2023, 14:16:21Bende artık orayı kullanıyorum.ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara hastaneye gittik annemle ve öğlen acıkınca pide söyledik. Biri tavuklu biri kıymalı. Kıymalı olan resmen çiğ gibiydi yiyemedik. Sanki alel acele fırına atıp geri çekmişler. Domatesin suyu ekmeği yumuşatmış. O bile kurumamış.
Destekten yazıp birde fotoğraf attım. O pidenin ücretini iade ettiler. - 29-11-2023, 14:20:13ben yemeksepetini kullanıyorum 1 siparişi 4 kez değiştirttim hocamconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk gelen pişmemiş dedim iade
ikinci gelende mayonez istememiştim dedim iade
üçüncüde malzeme az dedim iade
4ncüde her şey güzeldi aldım yedim
- 29-11-2023, 14:21:51tasarım yemeksepetini satın alan deliveryhero şirketinin tasarımıMiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanın her detayı verdim