Bende artık orayı kullanıyorum.
Bir ara hastaneye gittik annemle ve öğlen acıkınca pide söyledik. Biri tavuklu biri kıymalı. Kıymalı olan resmen çiğ gibiydi yiyemedik. Sanki alel acele fırına atıp geri çekmişler. Domatesin suyu ekmeği yumuşatmış. O bile kurumamış.
Destekten yazıp birde fotoğraf attım. O pidenin ücretini iade ettiler.
ben yemeksepetini kullanıyorum 1 siparişi 4 kez değiştirttim hocam
ilk gelen pişmemiş dedim iade
ikinci gelende mayonez istememiştim dedim iade
üçüncüde malzeme az dedim iade
4ncüde her şey güzeldi aldım yedim