yemeksepeti üyeliğimi sileli +1 yıl falan olmuştur. benim gördüğümü vs görseniz nefret eder sizde üyeliklerinizi sildirirsiniz
edit: ayarlarda mı artık nerdeydi hatırlamıyorum sil butonu vardı

emin misin vs diye sorar bi metin çıkarır çünkü hesap siliyosun bastıgım gibi silmişti nefretim 2 kat daha artmıştı