Biz ayda yüzlerce sipariş geçiyoruz. Arada sırada hatalı işler oluyor anında iade alıyoruz. Provizyonda gözükürken anında iade gelip hesaba düşüyor. Bence siz güzelce kontrol edin atladığınız yer olabilir. Ödemeler panelden 1 tık ile iptal ediliyor. Hatta konuyu bankanıza sorun. Yemeksepeti ile alakalı biz sorun olduğunu sanmıyorum.