Geçen aylarda yemek sepeti üzerinden sipariş vermiştim siparişin hatalı olması ve üstüne de gönderen firmanın telafi etmemesi üzerine yemek sepeti destek hattına bağlanıp bildirdim

iptal edilip iade talebi açtılar ödemeyi online yaptığım için ödemenin 1-7 gün içerisinde hesabıma geleceğine söylediler tamam dedim

1 ay geçti ne ödeme geliyor ne de desteğe bağlandığımda doğru düzgün bir bilgi

telefon üzerinden dönüş yapacaklarını söylediler ama aramıyorlar da

bende hakkımdır diyerek tüketici hakem heyetine başvuru da bulundum durumu izah ettim canlı destek görüşmeleriyle iade sürecini destekledim ve ödediğim tutarın iadesini talep ettim

bilin bakalım sonuç nedir Başvurumun reddine karar verdiler neden yemek sepeti aracı firmaymış ödemeyi sanki karşı tarafa yaptım ben ödemeyi yemek sepetine yaptım

bundan sonra kullanmamak daha iyi olacak gibi.