Merhaba
2017 yılından yakalandığım pankreas iltihabı sonrasında geçen kısa zaman bana öyle uzun ki çektiğim ağrılar, ömür boyu sürecek olan 2 adet ankilozan spondilit ve ulseratif kolit rahatsızlığım hiç peşimi bırakmıyor. Devlet hastanelerinde doğru düzgün sağlık hizmetini zaten alamıyorum. Ağrı kesici vs bana olmuyor zaten. Kullanabildiğim ilaç prednol kortizon. Ankilozan spondilit için ise remicate. Geceleri uykudan gögüs ağrısı ve kalça ağrısı ile uyanma. Ağrıdan kıvranma. Gün içerisinde geçmeyen tutukluklarım...1 aya yakındır sol kalçamda geçmeyen ağrım var tedavimi almama rağmen geçmedi. Özellere gitmek dünya para. Yazılımcıyım. Bu hastalıktan dolayı eş dost (bekleyebilen acelesi olmayan) kimseden iş alamaz durumdayım. Sabit ağır olmayan bir işe girdim daha 2 ay olmadı 15 günlük ayrı zamanlarda rapor aldım. Doktora ağrım var diyorum sonuçlar normal. Başka hekime yönlendirecekmisin diyorum gerek yok diyor. En son dayanamadım dedim ki hocam ben çalışamazsam nasıl para kazanıcam. Bu beni ilgilendirmiyor diyor.. İşe girmem mesele değil kalıcı olmak mesele. Birisine söz veriyorum ertesi gün kolumu kaldırcak gücüm olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum artık. Buraya kadar okuduysanız Acındırma vs gibi düşünmeyin. Allaha şükür kirada değilim. Aracım var iyi kötü ayımı döndürüyorum. Benden kötüsü de var biliyorum. Ben artık arafta kalmaktan yoruldum. Kaliteli bir 10 yıl yaşasam kafi.. içimi dökecek yer arıyordum. R10 bunun için var.
Hepinize keyifli forumlar diliyorum.
Mesleğini seven ama enerjisi olmayan Adam
13
●542
- 15-11-2023, 16:35:35
- 15-11-2023, 16:40:03hocam çok çok geçmiş olsun ne diyeceğimi bilemedim
gerçekten sizi çok iyi anlıyorum.
fakat çözümü olabileceğini düşünüyorum kesinlikle farklı doktorlar ile görüşmeniz sağlıklı olacaktır. - 15-11-2023, 19:54:38DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDevam etmeye elbette ki çalışıyorum. Bir çok farklı doktora gittim hem özel hem devlet fakat hep benzer yanıtlar alıyorum. Artı olarak romatoloji ek bir dal yani önce fizik tedavi doktoru olup tekrar asistanlık görüp romatoloji doktoru olabiliyor. Bu sürece de Türkiye'de bir çok doktor girmek istemiyor. O yüzden hekim bulmak zor. Ayrıca bu alan baya bir uzmanlık gerektiriyor. Mağlum doktorlarımızın bir çoğu gitti bu alandaki doktorların tecrübeli olanı da bir elin parmağını zor geçer. Romatoloji için ameliyat vb çözümler yok maalesef.Bağışıklığı baskılayan bizi yavaş yavaş ölüme götüren ilaçlar var. Çünkü kullandığımız ilaçlar gerçekten ağır. Ağrılarımızı dindirmek için ameliyat sonrası kullanılan morfinlerden almak zorundayız. Her doktor bunu uygulamak istemiyor. Atak dönemlerinde Acil'lerde bunu anlayacak doktor yok. Özellerde de seni sömürmeden o ilacı vermiyorlar. Devlete randevu da kolay bulunmuyor. Bulunsa da devletteki doktorlar korkuyorlar o ilaçları yazmaya. Kendileri bizzat kaç tanesi ile görüştüysem söylediler.. Bilmiyorum. Rabbimden istiyorum ki kaliteli bir 10 sene yaşasam kafi. Benden kötü olanların olduğunu elbette biliyorum ama. Mesela kortizon ilacını kullanmayınca yürüyecek dermanım olmuyor. Doktorun yanına gidince daha gençsin yürümen gerek diyor da ben de diyorum ki gençlikle ne alakası var kaslarım ağrıyor yürüyemiyorum fakat inanmıyor işte.. Sabaha kadar neler anlatırım da hayırlısı olsun inşallah diyorum.ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2023, 09:44:20Hocam fiziksel acılar inanılmaz olduğunun farkındayım ama bir teklif sunacağım belki işe yarar veya araştırırsın..aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2023, 10:01:56Teşekkürler hocam.DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anadolu yakasındakileri denedim. Aynı işyerinde 3 kişi daha var aynı hastalığı olan. Onlar da benzer süreçleri hep yaşıyorlar. Tek farkları o insanlar memur.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2023, 06:38:10merhaba hocam geçmiş olsun bende ankilozan spondilit hastasıyım yeşil reçeteli agrı kesici alıyorum yoksa sizde oldu gibi kalça agrısı öksürürken veya hapşırırken boyle bir can yanması yok
12'de uzandım az once kalktım gıram uyku alamadım agrıdan
ülseratif kolit benimde babamda var cok sıkıntılı bir hastalık günde 10-15 kere tuvalete cıkıyor kanlı ishal ne diyim valla allah yar ve yardımcınız olsun geçmiş olsun