Geçmiş olsun dostum, senin gibi bir gün bende içimi dökecem..
Hayat ağır şeyler yaşatıyor bize sürekli bazen neden biz diyorum sadece.
Şükür ediyorsun kesmiyor ama yaşamaya mücadeleye devam etmek zorundayız.
Ağrısıyla, acısıyla külfetiyle devam..