Hocam fiziksel acılar inanılmaz olduğunun farkındayım ama bir teklif sunacağım belki işe yarar veya araştırırsın..
Teşekkürler hocam.
Senin yerinde olsam araştırma hastanelerini denerdim birde.
Anadolu yakasındakileri denedim. Aynı işyerinde 3 kişi daha var aynı hastalığı olan. Onlar da benzer süreçleri hep yaşıyorlar. Tek farkları o insanlar memur.