aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devam etmeye elbette ki çalışıyorum. Bir çok farklı doktora gittim hem özel hem devlet fakat hep benzer yanıtlar alıyorum. Artı olarak romatoloji ek bir dal yani önce fizik tedavi doktoru olup tekrar asistanlık görüp romatoloji doktoru olabiliyor. Bu sürece de Türkiye'de bir çok doktor girmek istemiyor. O yüzden hekim bulmak zor. Ayrıca bu alan baya bir uzmanlık gerektiriyor. Mağlum doktorlarımızın bir çoğu gitti bu alandaki doktorların tecrübeli olanı da bir elin parmağını zor geçer. Romatoloji için ameliyat vb çözümler yok maalesef.Bağışıklığı baskılayan bizi yavaş yavaş ölüme götüren ilaçlar var. Çünkü kullandığımız ilaçlar gerçekten ağır. Ağrılarımızı dindirmek için ameliyat sonrası kullanılan morfinlerden almak zorundayız. Her doktor bunu uygulamak istemiyor. Atak dönemlerinde Acil'lerde bunu anlayacak doktor yok. Özellerde de seni sömürmeden o ilacı vermiyorlar. Devlete randevu da kolay bulunmuyor. Bulunsa da devletteki doktorlar korkuyorlar o ilaçları yazmaya. Kendileri bizzat kaç tanesi ile görüştüysem söylediler.. Bilmiyorum. Rabbimden istiyorum ki kaliteli bir 10 sene yaşasam kafi. Benden kötü olanların olduğunu elbette biliyorum ama. Mesela kortizon ilacını kullanmayınca yürüyecek dermanım olmuyor. Doktorun yanına gidince daha gençsin yürümen gerek diyor da ben de diyorum ki gençlikle ne alakası var kaslarım ağrıyor yürüyemiyorum fakat inanmıyor işte.. Sabaha kadar neler anlatırım da hayırlısı olsun inşallah diyorum.
Hocam fiziksel acılar inanılmaz olduğunun farkındayım ama bir teklif sunacağım belki işe yarar veya araştırırsın..