Merhaba
2017 yılından yakalandığım pankreas iltihabı sonrasında geçen kısa zaman bana öyle uzun ki çektiğim ağrılar, ömür boyu sürecek olan 2 adet ankilozan spondilit ve ulseratif kolit rahatsızlığım hiç peşimi bırakmıyor. Devlet hastanelerinde doğru düzgün sağlık hizmetini zaten alamıyorum. Ağrı kesici vs bana olmuyor zaten. Kullanabildiğim ilaç prednol kortizon. Ankilozan spondilit için ise remicate. Geceleri uykudan gögüs ağrısı ve kalça ağrısı ile uyanma. Ağrıdan kıvranma. Gün içerisinde geçmeyen tutukluklarım...1 aya yakındır sol kalçamda geçmeyen ağrım var tedavimi almama rağmen geçmedi. Özellere gitmek dünya para. Yazılımcıyım. Bu hastalıktan dolayı eş dost (bekleyebilen acelesi olmayan) kimseden iş alamaz durumdayım. Sabit ağır olmayan bir işe girdim daha 2 ay olmadı 15 günlük ayrı zamanlarda rapor aldım. Doktora ağrım var diyorum sonuçlar normal. Başka hekime yönlendirecekmisin diyorum gerek yok diyor. En son dayanamadım dedim ki hocam ben çalışamazsam nasıl para kazanıcam. Bu beni ilgilendirmiyor diyor.. İşe girmem mesele değil kalıcı olmak mesele. Birisine söz veriyorum ertesi gün kolumu kaldırcak gücüm olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum artık. Buraya kadar okuduysanız Acındırma vs gibi düşünmeyin. Allaha şükür kirada değilim. Aracım var iyi kötü ayımı döndürüyorum. Benden kötüsü de var biliyorum. Ben artık arafta kalmaktan yoruldum. Kaliteli bir 10 yıl yaşasam kafi.. içimi dökecek yer arıyordum. R10 bunun için var.
Hepinize keyifli forumlar diliyorum.